• Kontakt
  • Servis
  • Testna vožnja
Logotip Renault Logotip Dacia Logotip Nissan Logotip Volvo Logotip Fiat Logotip eu

  • Nova vozila
    • Nova vozila Renault
    • Nova vozila Dacia
    • Nova vozila Nissan
    • Nova vozila Fiat
    • Vozila Volvo
    • Nova vozila na zalogi
  • Rabljena vozila
    • Ponudba rabljenih vozil
    • Cenitev vašega vozila
  • Akcije in financiranje
    • Akcije
    • Financiranje
    • Zavarovanje
    • Cenitev vašega vozila
  • Vzdrževanje
    • Storitve
    • Servis in popravila
    • Avtokleparstvo in ličarstvo
    • Pnevmatike
    • Cenitev vozila
    • Cenitev škode
    • Nadomestna vozila
    • Garancija
  • Novice
  • O nas
    • O nas
    • Zaposlimo
    • Koper
    • Nova Gorica
    • Ajdovščina
    • Postojna
    • Uprava in splošne službe

Renault, prva avtomobilska znamka, ki je za svoj novi Renault KADJAR ustvarila virtualno ambasadorko

07. 02. 2019

Inovativna blagovna znamka Renault začenja oglaševalsko kampanjo z virtualno ambasadorko LIV za volanom novega KADJARJA. Je prvi proizvajalec avtomobilov, ki se je odločil za takšno potezo. LIV bo zahvaljujoč novemu KADJARJU prvič začutila prava čustva. Uživala bo v novih bencinskih motorjih TCe in dizelskih motorjih Blue dCi. Všeč ji bo tudi udobje novega KADJARJA v vseh razmerah, tudi po brezpotjih zahvaljujoč štirikolesnemu pogonu.

liv1

Kot vemo, danes vsi živimo dve življenji: resnično in virtualno. “Ljudje odnose že dolgo ločujemo na resnične in virtualne. Razlikujemo med resničnim in neresničnim, med svetlobo in temo itd. Velik del naše kulture temelji na tem, pojasnjuje sociolog Stéphane Hugon. Te dvojnosti ni več.

Meja med resničnostjo in virtualnostjo je vse bolj zabrisana, resnični svet napaja virtualnega in obratno. Zakaj torej svoje “virtualne osebnosti” ne bi povezali s svojo “resnično osebnostjo”? Zakaj si ne bi zamislili naslednjega koraka, tj. virtualnega bitja, ustvarjenega iz računalniško izdelanih slik, ki bi s pomočjo čustveno intenzivne človeške izkušnje vožnje z novim modelom znamke Renault postalo bolj človeško?

To je izziv, ki si ga je zastavil Renault za oglaševalsko kampanjo za svoj novi Renault KADJAR, za katero je ustvaril posebno virtualno ambasadorko z imenom Liv. To je prvi tak primer v avtomobilski industriji.

Danes vsi živimo virtualno življenje v družbenih medijih in resnično življenje. V Veliki Britaniji ugotavljajo, da Britanci na družbenih omrežjih v povprečju preživijo skoraj 2 uri dnevno, na spletu* pa skoraj 6 ur dnevno. Vendar se povečuje družbeni trend vračanja k pristnim, bližjim odnosom in stikom ter k razkrivanju svojega pravega jaza. To hrepenenje po deljenju pristnih podrobnosti iz našega resničnega življenja v virtualnem svetu potrjuje bliskovit vzpon instantnih oblik družbenih medijev. Tako se ta dva svetova stekata v enega, v katerem ni več meja, kar še dodatno poveličuje pristne in enkratne trenutke v našem življenju.

“To je smisel Renaultovega obstoja, njegov “raison d’être”. Vedno smo izdelovali vozila, ki zadovoljujejo potrebe ljudi v resničnem življenju, da bi jim ga olajšali, hkrati pa naredili tudi veličastnejše … To dokazuje tudi slogan znamke ‘Passion for life’(strast do življenja). Zato danes svoja prizadevanja nadaljujemo z začetkom prodaje novega športnega terenca Renault Kadjar. In kdo bi se lahko počutil bolj resnično za volanom tega vozila in znal bolje prikazati pristnost doživete izkušnje kot virtualna ambasadorka?” ugotavlja Gaëlle Le Grouiec, Renaultova direktorica za tržne komunikacije za Evropo G9.

liv2

Novi Renault Kadjar je pravi, pristen športni terenec, ki v celoti uteleša vodilno misel znamke, tj. izdelovati vozila za resnične ljudi, tako za njihovo vsakdanje življenje kot za njihova potovanja. Ima vse potrebne vrline: povsem nov izbor bencinskih in dizelskih motorjev za večji užitek med vožnjo ter dvo- ali štirikolesni pogon. Je tudi udoben, prostoren in zanesljiv, hkrati pa ima še privlačno novo zunanjost.

V tej oglaševalski kampanji, se bo Liv, ki je na začetku še nepopisan list, srečala s pristnim doživetjem vožnje, z vrnitvijo v resničnost.

Renault želi s pomočjo virtualne ambasadorkedokazati, kako pristni, navdušujoči in vznemirljivi so občutki v vozilu, in da je izkušnja sama, kljub temu, da je Liv docela virtualna, povsem resnična in še toliko bolj dragocena.

Liv se bo med svojim potovanjem postopoma čutila vse bolj živa in človeška, kakršna bo na koncu tudi postala.

“Liv zdaj obstaja, to je dejstvo. Prisotna bo na vseh naših medijskih nosilcih v tej kampanji za športnega terenca, zato jo boste srečali v digitalnih medijih, na televiziji in še kje. Upamo tudi, da bomo lahko z njo potovali v več evropskih držav, da bo lahko doživela še več čustev”, zaključuje Gaëlle Le Grouiec.

*Viri: Digital in 2018 Global Overview, We Are Social

POGLEJTE VIDEO >

Deli na družbenih omrežjih

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

Zadnje objave

  • podarjamo-letno-vinjeto-2021
    PODARJAMO LETNO VINJETO 2021
  • crni-petek-renault
    ČRNI PETEK RENAULT
  • crni-petek-nissan
    ČRNI PETEK NISSAN

Testna
vožnja

Naročite se
na servis

Vprašajte
nas

  1. Novice
  2. Novica
  1. Nazaj na vrh

Akcije

Nova vozila

Rabljena vozila

Storitve

Kje nas najdete

Trgo ABC d.o.o.
Istrska cesta 12
6000 Koper

facebook

Telefon
+386 5 663 61 01

Davčna številka
95158359

E-mail
tajnistvo@trgoabc.si

Koper

Nova Gorica

Ajdovščina

Postojna

Uprava

  • Priročnik o varčni porabi goriva in emisijah CO2
  • Zasebnost in pravno obvestilo
  • Piškotki

© Trgo ABC d.o.o. 2021